lørdag den 26. februar 2011

Endelig færdig.......

Det har godtnok også trukket tænder ud, dette stykke strikket tekstil.........
men kun fordi der var andet, der trængte sig på undervejs.

Garnet og opskriften blev - efter megen og grundig overvejelse - købt sidst på sommeren 2010 under vores årlige ferieophold i "vores" elskede Blokhus Klitplantage.

Vi frekventerer ALTID (så godt som altid) Marianne Isagers lille, skønne butik i Tversted.
Det er der flere grunde til, adskillige faktisk, men overvejende fordi hendes garner er umådelig lækre at gramse på, så lækre, at jeg for...........ååååh nej, er det virkelig - jo, i skrivende stund 20 år siden, jeg bare MÅTTE ha´ det garn i hænderne hver eneste dag....

Hvad gør man så ??? Ja, jeg spør´ bare. Man bliver da forhandler, gør man. Og det gjorde jeg så....


Mere om det en anden gang - det var trøjen her, der endelig var nået i mål - dejligt for manden min gennem 40 år og for mig, som nu slipper for alle mulige kommentarer, fordi den endnu ikke var færdig.

Rigtig god lørdag til dig
Lene.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...