mandag den 30. januar 2012

Nøgleringe, puder, ammepuder, suttesnore, babysengetøj.......

.......og jeg kunne blive ved.
Lææææænge har jeg talt om Frk. Larsens butik, som skal indrettes/sættes op, gøres lækker og indbydende og fyldes med en hulens masse lækkerier, skabt af egne hænder ved hjælp af egen lille maskinpark samt et udvalg af kreasager, som kun kan være misundelsesværdigt.

Jeg stak lige overkroppen indenfor i dag for at tage nogle mål. Jeg er nemlig blevet lovet nogle reoler - aflagte - men ganske brugsvenlige, er jeg sikker på, og så er det jo vigtigt, at der er plads til dem.

Nøgleringe
Det er der så ikke liiiiige nu, men når jeg får sorteret lidt i sagerne, så skal det blive rigtig godt og jeg lukker op for et kig, så alle med hang til gode sager, kan få mulighed for at besigtige herlighederne.....

Inden jeg sætter i gang med en god gang billedspam, kan du lige se, hvad den står på i øjeblikket - nemlig produktion af nøgleringe.

Jeg har ikke lavet nøgleringe før og synes egentlig, at disse her er meget søde.
Nu venter de bare på et lille navnebånd.........

                            *******************************************************



Der var koldt i pavillonen, strømmen var gået, men solen tittede forsigtigt ind af vinduerne.....


Fint tørklæde med lilla bagside


Fine hæklede nålepuder


Et bredt udvalg af suttesnore

Lækkert babysengesæt i friske farver

Endnu flere sengesæt i skønne farver - nysgerrig ?

Så er der pynt til håret...

Mere pynt til håret.....

.....og endnu mere pynt til håret

Så er der dømt puder.........

.....puder

Flere puder - og et par lune hjemmesko eller to

Hvem sagde puder ???

hmmmm...

Joooo, det ER puder - og solstrejf

Ammepuder er der også

...og andet guf, såsom iPhone-etuier, rangler, barnevognsophæng med bjælde i og hæklede lysglas

Lunt sæt til en lille, rask gut 

En kasse, der venter på at blive pakket ud

...og endnu en - med f.eks. skønne halsedisser i og lidt krammeting

Toiletpunge og små punge til dankortet, mobilen m.v.


Ja, jeg kan jo godt se, at jeg får travlt med at pakke ud og indrette, men det bliver en fin og spændende proces og godt at alle tingene kan få deres plads og komme til deres ret.


Har du også store projekter foran dig?
Det er godt at ha´.
Kh. Lene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...