søndag den 10. juni 2012

100 læsere......

Så skete det - 5 dage inden tidsfristen udløb.
Det er helt utroligt, synes jeg.
Jeg er virkelig benovet over, at det lykkedes. Jeg var en anelse skeptisk, da jeg satte fristen, men det har alle I fantastiske quinder gjort til skamme....

Jeg skal simpelthen trække denne GIVE AWAY nu....



Der er rigtig mange, spændende blogs, jeg nu skal i gang med at kigge nærmere på - har slet ikke haft tid til at gøre det undervejs.
Jeg er meget glad for alle de søde kommentarer, der er kommet og der er mange, som jeg bliver nødt til at skuffe, men sådan er det jo.
Prøv lige at se tallene i forløbet:

Jeg ville gerne opnå 100 læsere - de er ramt plet.
Der har været 50 kommentarer.
Jeg har noteret 150 lodder. (I den rækkefølge, de er kommet ind)
Det er da pudsigt, så runde tallene er. Nu lægger jeg de tre tal sammen og dividerer med 3 for at finde vinderen - tallene sammenlagt giver 300 og divideret med 3 kan det kun blive 100 - hvor svært er det lige ??

Nummer 100 i rækken af kommentarer er Maja med bloggen Kreagaarden. Maja har ikke blogget så længe, så jeg vil ønske hende mange gange tillykke med trækningen og håber, at rigtig mange vil kigge forbi hendes blog, som er en fin og sød blog.

Send mig en mail, Maja (lenehoug@yahoo.dk) med din adresse, så skal jeg straks sende pakken til dig.

Ha´ en rigtig god søndag alle mine 100 læsere ;0)
Kh. Lene.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

yeah tillykke med de 100 læsere og tillykke til den heldige vinder!

Krearier sagde ...

Tillykke til dig og tillykke til Maja :)

Maja Corinth Breum sagde ...

Jaaaa, det er da fantastisk - og hvor heldig har man lov at være, når det lige er en helt masse ting man kan bruge?? Jeg glæder mig HELT vildt til at modtage pakken, og mange mange tak for de søde ord Lene! Der er en mail på vej til dig :)

ByKirsti sagde ...

Tillykke med de 100 læsere og tillykke til vinderen (:

Kig endelig forbi min nye giveaway el den der trækkes vinder af imorgen formiddag

Lise Halager sagde ...

Ej for en pragtfuld Give away - og stort tillykke til Maja :o)

En skøn blog du har, med en masse sjove og skønne indlæg. Glæder mig meget til at følge med her fremover.

Kh og en dejlig aften til dig og dine.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...