torsdag den 18. april 2013

Fin pynt til håret eller....

.....tjaa, man kan vel også peppe en kedelig T-shirt lidt op, tænker jeg.

Jeg blev så glad.
Pludselig så jeg muligheden for at få brugt nogle af alle de fine bånd, jeg har liggende.

Der er en pæn æskefuld.


Frem med uldresterne og hæklenålen.


Så skal der afstemmes lidt farver.


Ikke sådan helt for alvor, men det da fedt at få det til at spille.


Skønt at rode lidt i båndene og finde lige DET, der gør godt.


Det bliver så fiiiiint....


Skønne mønstre og farver og lidt blomster-sløjfer.
Dem havde jeg længe spekuleret på, hvad jeg skulle bruge til.


....og SÅ skal der syes.


Der skal helt sikkert produceres flere.


Så skal der hækles sammen og snøres.


Det er da en skøn lille flok, synes jeg.


Nu skal jeg lige ta´ stilling til, om de skal monteres på hårbøjler, hårspænder eller brochenåle.
Jeg bliver vist nødt til at lave mange flere med alle de muligheder.
Det kører også allerede inde i hovedet med nye modeller.
De må vist en tur på FRØKEN LARSEN´s butik .

Vi er i fuld gang med at lægge nye varer på, så hold gerne øje med os.

Hold også lige øje med vejret.
Det er kun til inde-hygge i dag.
Kh. Lene.









Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...