tirsdag den 24. april 2012

En dejlig morgen....


Sådan er det i dag, en rigtig dejlig morgen med solskin og flaget højt til vejrs....



Vores eget flag.....


Naboens flag......


....og flaget på et afpillet morgenbord.
Min søde mand havde lavet morgenmad til mig i dag med blødkogt æg, frugt, hjemmebagt rugbrød, god ost og nymalet kaffe...OG som du kan se, en lille skarp til halsen.

Der var sør´me også gaver på bordet, endda med lovning om mere i løbet af dagen, ahhh.


En smuk og delikat pose til sommerens kølige hvidvin i litervis...


Gode og praktiske spækbrætter.


Uopslidelige måleskeer og et superskarpt rivejern.


Rigtig fin teposeholder i teak fra TripTrap med rum til de brugte poser også....
...OG en æske med fire forskellige slags god te - glæder mig til at smage.

Og så til det sjove, fra de som kender mine kreative tilbøjeligheder.
Gode sager er ikke at kimse ad...


En god stak tomme kaffeposer til taskefremstilling, og...


....en ordentlig posefuld dåsesplitter, eller hvad man nu kalder dem ??
De skal også - sammen med lageret i kælderen - blive til tasker en gang.

ALT DETTE OG MERE TIL I LØBET AF DAGEN, BLOT FORDI

JEG HAR FØDSELSDAG I DAG.

Gaverne indikerer nok (når jeg nu kigger på billederne), at her er en, der fylder 60+ ;0)

Solen skinner lige her og jeg håber, at din dag må blive lige så fin, som min.
Kh. Lene.


PS!. Jeg har med stor glæde set, at der er kommer nye læsere på listen. Det er jeg meget glad for og I er jo mere end velkommen. Jeg skal prøve at være lidt mere aktiv fremover










3 kommentarer:

Unknown sagde ...

sikke en dejlig fødselsdag og endnu engang tillykke!

Mette Houg sagde ...

Tak for dejlige fødselsdags hygge i dag.. Knus fra Smetten,;0)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak skal I have, Mette Kathrine og Smettepige.
Det var en rigtig dejlig dag.
Kh. Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...