tirsdag den 3. juli 2012

FRØKEN LARSEN`s showroom og lejlighedsvis åbne butik...

Det går laaaangsomt, men dog fremad med at få indrettet mig/os.
Jeg bruger nogle timer af og til på at komme videre med mit - til tider - uoverskuelige projekt.
Det har stået på lææææænge - suk.

Jeg synes, det er svært at være alene om. Ikke at jeg ikke har idéer til, hvad det skal munde ud i, men der foreligger et slæb uden lige. Mange har tilbudt hjælp, det skorter det altså ikke på, men det er svært, når man ikke præcis kan sætte tiden af og sige, at PÅ DET TIDSPUNKT er jeg der, og SÅ kan vi ta´ fat. Derfor går det uendelig langsomt, men lige pludselig er den der.
Helt sikkert - og det bliver godt, med rigtig godt på.

I mellemtiden kan jeg jo skærpe appetitten med lidt billedspam ;0)




Pileflet, kasser med vinterting, sengesæt til baby og hårpynt - i en skøn forening.


Mere hårpynt og pileflet.


Endnu og meget mere pileflet - det fylder altså meget, det "skidt". 
Jeg kunne godt bruge en pavillon alene til alt det, jeg har produceret gennem årene.
Der er MEGET mere end det, du lige ser her !!!


Børnetøj, suttesnore, staffage.....


...mere børnetøj - nu med Marimekko.


Små, strikkede veste, barnevognsdamer, ammepuder......og en flettet gine !
DEN er ikke til salg, bare du ved det.


Ranglebolsjer, hængefår og -babushka, små punge og covers til iPhones.


Fede indkøbsnet syet i skøn lærred, som er købt i Amsterdam, smukke puder og ammepuder.


Flere skønne puder, tasker og strik...


Sød børnestrik og skønne kjoler.


Indkøbsnet syet i fake skind - også indkøbt i Amsterdam - og puder!

Det er altsammen noget, jeg skal gå igennem, ta´ fotos af til vores nye netbutik, som snart går i luften, og lægge på rette hylder, som er nogle andre end dem, du ser her.

Skulle du ha´ følt dig fristet af noget undervejs, så smid gerne en besked til mig.
Du er også velkommen til at modtage vores nyhedsbrev, smid blot en besked herom.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Ha´ en dejlig, solrig dag.
Kh. Lene.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...