tirsdag den 10. juli 2012

Showroom undervejs.

Undervejs - ja, det er nemlig stadig undervejs....

Jeg fik ryddet lidt op i sidste uge og lige så snart vejret viser sig fra den tålelige side, så skal jeg videre med projektet. Jeg har vist adskillige billeder her på bloggen af gode sager i en vild forvirring, men nu begynder det langsomt at ta´ form, synes jeg.

Stadig skal der nok byttes om på et par ting, men det kommer, efterhånden som jeg får sat reoler op.



Jeg har arvet et reolsystem, som passer ok til mine vægge.

Jeg indrømmer gerne, at jeg helst ville ha´ haft noget, der var lidt mere hygge-agtigt, men det er praktisk og så var det gratis. Det er en god ting, når det ikke lige er en strøgbutik, jeg er ved at indrette, men en slags showroom, så vi kan vise vores varesortiment lejlighedsvis og så der er overblik over, hvor vi skal hente varerne, når de skal sendes ud i det ganske land. ;0)

Vi fik skudt nogle gode fotos i søndags og lige pludselig går vi i luften med vores nye netbutik.
GLÆD DIG - det gør vi.



Det blev vist lidt uskarpt, det her - ikke særlig flatterende, men bare vent, der kommer flere og meget bedre billeder. Vejret er ikke med mig, jeg skal helst kunne flytte ting ud på terrassen, imens jeg indretter, så det er med at være klar på de gode dage.

I dag må der strikkes og syes - husk det.
Kh. Lene.

3 kommentarer:

Retro-Couture sagde ...

Det ser virkelig skønt ud det hele :-)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak skal du ha´ Viola. Det bli´r bedre kan du tro....
Kh. Lene.

Mette Houg sagde ...

Det ser super godt ud, Famse!:0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...