tirsdag den 5. februar 2013

21.000....


........det er et rigtig stort og flot rundt tal.
Især når det fortæller, hvor mange sidevisninger der har været på min blog.

Jeg er da rigtig stolt, for jeg må nok indrømme, at jeg ikke er en af de flittigste med hensyn til indlæg.

Det var da også helt tilfældigt, at jeg opdagede det.
Nøøøøj, det kræver da vist lige et indlæg.

Jeg kan vise et par billeder mere af min Fasset-vest.
Det skrider skam fremad.
Nu er der strikket færdigt ...


....og hæftet et utal af ender, pyyyhhhhh.


Der er strikket kant ved lommeåbningerne.


Der er strikket knaphuller, som lige skal hæftes sammen med ombukket.



Og der er fundet foer frem, for det vil vor herre gerne ha´ i.
Det kan jeg sagtens følge ham i.
Kender I ikke det, at man lige skal rette på hans sweater, fordi den kravler op i nakken eller fordi skuldersømmen sidder halvt nede på forstykket ?? ;0)
Sådan er det i hvert fald her i huset.



Nu glæder jeg mig til at sy ombukkene fast og få lavet et foer, der passer efter alle forskrifter.
Nøjjj, hvor bliver han fin.
Desværre når jeg det nok ikke til i morgen.
Da har vi ellers 42 års bryllupsdag....

Hvor mange år har du været gift ??
Eller er du i det hele taget gift ??
God aften til dig under alle omstændigheder.
Kh. Lene.


4 kommentarer:

Kisser Laptern sagde ...

Kom tilfældigt forbi....

Forrygende vest, du viser frem. Og fantastiske farver.

Hilsen Kirsten

Charlotte sagde ...

Tillykke med de 42 år:-) Skøn vest. Jeg har engang opstartet et Fasset projekt for måske næsten 20 år siden. Jeg var nok lidt umoden udi strikkekunsten, for den blev ikke til noget. Nu vil jeg nyde synet af din:-)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak Kirsten. Ja, selv om der er mange farver, bliver den ikke "larmende", synes jeg.

Tak Charlotte. Min vest har jo også været 20 år undervejs, men nu lykkedes det at få den færdig...rigtig dejligt.

Kh. Lene.

Fru Blå ,frublaasgemmer sagde ...

Tillykke med det store besøgstal, ja og tillykke med bryllupsdagen, Vesten er godt nok blevet flot.Og nej er ikke gift , har været der....brændt barn skyer jo ilden ikk. Men jeg beundre dem der holder sammen så længe.Hilsen Birthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...