onsdag den 20. februar 2013

Op til overfladen igen.


Ja, i hvert fald godt på vej op til overfladen igen, det er jeg.
Det er også på tide.
Influenzaen tog sit faste greb i mig forrige mandag og som om, det ikke var nok, så stødte der en lungebetændelse til. Aldrig har jeg været så dårlig.

Det kostede mig også lige 5 af de lune på sidebenene.
På den gode måde altså.
Jeg kunne ikke drømme om at lede efter dem og jeg savner dem ikke et sekund...;0)
Der må gerne smutte nogle flere..

Nu er jeg så langt, at jeg fik lyst til at montere min færdigstrikkede Fasset-vest.
Foret var klippet, så det var bare at få det passet til.




Jeg er egentlig meget godt tilfreds med resultatet.


Der er liiiiidt mange masker rundt i forkanten, med når den er på, sidder den faktisk pænt.
Og så havde jeg disse fine retroknapper og min husbond er meget tilfreds med det nye klædningsstykke.
Tænk, at man kan være mere end 20 år om sådan et projekt - HA.


@@@@@@@@@


Der er en smule farveforvirring her, men jeg har også strikket nye sofapuder.
Designer er Marianne Isager og den er fra bogen
 "HOME COLLECTION 2011" udgivet af Amimono,
som er ejet af Mariannes datter Helga Isager.


Farverne er lidt mere douche i virkeligheden.
Grundgarnet er en grå meleret ÅLJ garn.
Farverne er alle to-farvede og jeg er gået efter, hvad der var på hylderne.
En tråd Spinni og en tråd Tvinni er der brugt.
Måske kan du bedst se den to-farvede effekt i det rosa område.


Nu skal der sættes lækker uld på bagsiden.
Faktisk er puden i opskriften strikket på begge sider, men jeg vælger at sætte møbeluld på bagsiden.


Du skal nok få det færdige resultat at se.

@@@@@@@@@


Ja, vi ligger ikke på den lade side. En lille, lækker slipover er der gang i nu.
Mere følger senere.

Har du også gang i nogle gode projekter ???
Rigtig god dag til dig.

Kh. Lene.




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...