torsdag den 5. maj 2011

Det er lidt tyndt.....

.....det jeg leverer for tiden. Jeg bliver snart nødt til at bruge tid i krearummet, ikke mindst for at samle lidt sammen til en give away.
Der er kommet endnu flere faste læsere og STORT VELKOMMEN, det glæder mig rigtig meget at nogen har lyst til at kigge med i mit univers.


Jeg er ikke heeeelt kreaforladt, jeg strikker ivrigt på min sukkertrøje og I må da gerne se, hvor langt jeg er nået. Inden længe skal jeg lukke til ærmegab.....



En god kop kaffe og et strikketøj er ikke at kimse af, vel ??



@@@@@@@@@@@@@@@@@@





Jeg ved ikke helt, hvad det her handler om, men jeg flåede lige 3 ngl. multifarvet bomuldsgarn ned af hylderne i Kvickly (Klickli som mit barnebarn Astrid siger :-) ) den anden dag. Jeg har ikke noget mål med det, måske var det på grund at det røde tilbudsskilt om at ta´ 3 nøgler og derved spare - hmmm, det kan jeg egentlig ikke huske. Det er helt galt...



.............man kan jo ikke engang arrangere sådan 3 ngl.ordentligt.

Ja ja, jeg skal jo nok få et eller andet ud af dem, bare vent.

Det bliver en dejlig torsdag i dag, når jeg får tømt bilen efter at ha´ været til tøsearrangement med alle mine sager i aftes. Bilen er fuld med fuld på (og min bil rummer en del), så det kræver lige et par timers arbejde, for alt det fine børnetøj skal jo ikke ligge og krølle i kasserne..

Bliver din torsdag også dejlig ? Ellers må du gøre en indsats, vejret er med os.
Kh. Lene.

2 kommentarer:

Jenny sagde ...

Jeg havde en helt udemærket torsdag, selvom jeg ikke nåede alt det, som jeg havde sat mig for på jobbet.

I dag har været endnu bedre - for nu er der weekend! :)

God weekend!

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Sådan går det af og til, Jenny - håber din weekend var god.
Kh. Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...