onsdag den 4. maj 2011

Jeg glemte jo......

.......noget vigtigt i forbindelse med, at jeg måtte tænde op i brændeovnen i går, nemlig disse billeder






af min hjemmelavede brændekurv. Hjemmelavet af MIG forstås altså og med indtræk af et gammelt gardin.
Den skulle I da lige ha´ med, synes jeg.
Kurven er så stor, at vi ikke kan bære den med brænde i, så vi må hente ind i spande og fylde i.
Og forresten: Jeg FIK varmen! :O)

Og så har jeg vistnok fået en AWARD, nu skal jeg lige finde ud af, hvad det går ud på...

Gi´ dig selv en dejlig onsdag, sådan her midt i ugen.
Kh. Lene.

4 kommentarer:

Marlene sagde ...

Super flot kurv!!

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak skal du ha´ Sysler....
Kh. Lene.

Unknown sagde ...

den er super flot!! Du kan jo simpelthen så mange ting :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Taaaak skal du ha´ Mette Kathrine, jeg prøver i hvert fald :O)
Måske du kan hjælpe mig med noget??
Hvordan får jeg indsat "You might also like..." - de små billeder under hvert indlæg, det kan jeg ikke finde ud af. :O(
Kh. Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...