mandag den 2. maj 2011

JUHUUUU......

..............igen igen.
For 2. gang i mit korte blogliv har jeg vundet en give away. Det er intet mindre end fantastisk.
Jeg har vundet en fribillet til Livsstil på Ledreborg.
Det er denne skønne blogdame, der har udloddet




og jeg var en af 3 heldige.

Det er tidligere Babushka og Co., som nu har skiftet navn - midlertidigt.



@@@@@@@@@@@@@@@@@@


Samtidig vil jeg rigtig gerne sige velkommen til de nye læsere, der er kommet til på det seneste og jeg kan jo konstatere, at jeg nu har rundet de 50 faste læsere.
Det glæder mig rigtig meget og jeg vil snart kvittere med en give away - og måske kan jeg "indfange" endnu 25 faste læsere. Det kunne være super hyggeligt.

Jeg håber, du har haft en dejlig mandag, trods lidt mere kulde, end vi har været vant til på det seneste. Jeg har fået vasket en god portion tøj, det har været perfekt vejr til også at få det tørret i den friske vind.

God tirsdag når vi har fået en god nats søvn.
Kh. Lene.

2 kommentarer:

Mette Houg sagde ...

Tillykke Svigermor...:0)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak søde Mette. Det bliver vist en hektisk weekend. :O)
Knus Famse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...