fredag den 29. april 2011

Det er ikke nemt.......

.....at få gjort alt det, man gerne vil, når døgnet kun har 24 timer.

Det bliver desværre ikke til så meget krudt her på bloggen for tiden, men jeg må jo prøve at rette op på det senere. Der mangler noget knald og nogle gode farver, kan jeg mærke.

Jeg modtog en fin pakke med posten forleden dag - faktisk inden påske - og først i går fik jeg pakket ud og nydt herlighederne.
Det hele røg i vaskemaskinen og dernæst ud på tørresnoren, som man fint kan se fra spisestuen og fra køkkenet.
Så behøver man nemlig ikke gå helt ud i haven for at ta´ billeder af hele herligheden.........


hmmmm det burde man måske alligevel ha´ gjort ???



OK - jeg kan godt se, at hvis ikke lige man ved, hvad det handler om, så er det ikke til at få øje på.
Jeg må ta´ et bedre nærbillede af herlighederne - lige om lidt, ikk´??

Det handler om stofrester for en hund købt lige her og det er ikke helt tosset, der kan blive mange fine ting ud af de fine stoffer, søde mønstre og dejlige, friske farver.

Det bliver ikke i dag, ved jeg......desværre.

..........og så har jeg i øvrigt siddet min r.. ( læs numse) temmelig flad de sidste 3 dage, alene for at lægge mere end 100 varer på min Amio-butik. Du skulle ta´ et kig, næsten alle varer er nedsat til og med maj måned.
Samtidig er alle priser incl. forsendelse, så du betaler kun varens pris. :O)

Kan du ha´ dig en god fredag og god weekend.

Kh. Lene

3 kommentarer:

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Jeg synes det er helt fint med et "langtfra-billede", så kan man jo også se hvor hyggelig din have ser ud :)
Faktisk synes jeg det ligner Susanne Schjerning stof... Er det mon det??
Spændende og fint ser det ihvertfald ud - på afstand ;)
God weekend!!
Kh Tina

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Arrhhh Tina, du har det skarpe øje på. Du har helt ret.
Tak for de søde ord og god weekend (søndag) til dig.
Kh. Lene.

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Hej Lene,

Kig forbi min blog *LLL & Co.* (tidl. *Babushka & Co.*)
http://lisbetll.blogspot.com/2011/05/pasteller-el-kolonihave-vindere.html

Der ligger en besked til dig. ;-)

*SMIL* fra,

Lisbet
www.lisbetll.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...