torsdag den 3. marts 2011

Et år og 3 måneder...

Det ene år står mit yngste barnebarn for, han er for nylig fyldt et helt, lille leveår. Hvor vildt, som tiden går.
Som en farmor, der er umådelig glad for sin symaskine, måtte jeg naturligvis på hovedet i stofskabene.....
lagde du mærke til, at der stod stofSKABENE !!!  :0)
Dem skal du nok få et billede af en dag, skal du.

Men først et par billeder af den lille Carl-Emil med farmors denim-overalls på og læg lige mærke til den frække lama, der vender rigtigt for den lille dreng - altså på hovedet for os andre, aha.








Billederne er ikke de skarpeste, men det er heller ikke så lige til at få sådan en lille kampmaskine til at stå stille - overhovedet.

Men farmor kunne jo ikke nære sig, for hun elsker også sine strikkepinde, så en lille slipover måtte der til..
Strikket i den blødeste baby-alpaca (fra Drops for resten), altså kun garnet, opskriften er fra farmors hoved - og det er jo mig, der er farmor.....





.......og så var der de 3 mdr. - det er min venindes barnebarn, lille Sebastian - og han skulle da også ha´ overalls, bare i en mindre størrelse og i en mørk petrol babyfjøjl af de allerblødeste, for han er ikke en lille kampmaskine som Carl-Emil, så han behøver ikke det seje denim. Endnu i hvert fald.






Læg lige mærke til det frække får, som har sneget sig om det ene bukseben.....tit tit.
Det skarpe øje vil også se, at der på denne model er skråbånd rundt i kanten. Stropperne og klappen foran er godtnok dobbelt, som den anden model, men ikke vendt.

Hvis en derude (eller flere måske) skulle være interesseret i lignende produkter, så smid bare en besked.
Der kommer også noget i min kommende blogbutik.
I øvrigt er der mange stof- og garnmuligheder, for jeg har et pænt udvalg, skal det siges.

Rigtig god fortsat onsdag til dig.
Kh. Lene.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

uh det ser rigtig fint ud :D Jeg kunne evt. godt være interesseret i noget tøj. Det kommer dog lidt an på pengepungen ;D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak skal du ha´ Mette Kathrine.
Carl-Emils bukser er syet i str. 92 og har helforet "overdel". De koster kr. 325,00. Med forede seler og forklap samt skråbånd i kanten, koster de kr. 280,00. De andre er syet i str. 74 og der vil prisen være kr.275,00/240,00.
Slipoveren er str. 1½-2 år og koster kr. 190,00.
Der er jo også noget, der hedder mængderabat ;0)

I øvrigt skal jeg til at indrette "butik" ude i pavillonen, det bliver super fedt, glæder mig.
Knus Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...