torsdag den 24. marts 2011

Mon det nu kan passe ???

Ja, det kan det faktisk godt. Der bliver strikket BLÅT her på matriklen, LYSEBLÅT......
De som kender mig, ville ha´ forsvoret, at det kunne lade sig gøre, for blåt indgår aldrig i farveskalaen her i huset. Jeg ved ikke hvorfor, men farven gør mig bare ikke noget godt, sådan er det.
Vi skal over i - ja næsten alle andre farver faktisk.

Men nu prøver jeg at gå ud over egne grænser og må indse, at mange andre godt kan lide farven blå.
Jeg må jo indrømme - når jeg nu tager DE briller på - at der er rigtig mange fine blå nuancer, især de sarte, som nu denne her fine silke-uld fra Askeladen


Den kunne jeg faktisk ikke rigtig stå for, så jeg måtte straks i gang med en lille undertrøje



af den helt klassiske slags med stolpelukning og 2 knapper.



Mon ikke den bliver en fin lille sag ??? Den bliver i hvert fald rigtig dejlig blød, super blød som undertrøje mod den bare hud og dejlig lunende som vest over en t-shirt eller skjorte. Vi elsker uld til de små, gør vi - og kombinerer vi det med silke, ja så er det den rene luxus.

Ha´ en dejlig torsdag, jeg skal i sving med vores show-room. Solen vil gøre godt.
Kh. Lene.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

uh jeg ELSKER blå, især lysblå, himmelblå, dueblå. Bare navnene for den farve er skønne!! Og ja uld + silke er en rigtig god kombi :D

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Jeg tænkte jo nok, at der skulle være en eller anden derude, der ville synes om det...:0)
Kh. Lene.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...