fredag den 11. marts 2011

Tykke fingre.......

....det er hvad man får, når det er længe siden, man har flettet :0(

Det trækker godtnok tænder ud med sådan et foderhus efterhånden. Utroligt at man sådan kommer ud af vanen, men pyt, det er dejligt at ha´ det i hænderne en gang imellem.
Næste gang tror jeg nu nok, at fuglene må nøjes med noget mindre - og så hellere 2 af slagsen.


Jeg håber, at fuglene på Mols vil være tilfreds med deres nye "foderautomat", det går i hvert fald af sted i dag.

Ha´ en dejlig indgang til weekend´en, her er der blå pletter på himlen, aaahh.

Kh. Lene

4 kommentarer:

Elfepigen sagde ...

Nauhh..hvor er den flot..jeg skal tro at det er hårdt arbejde det der...

Knus og kram herfra

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Tak skal du ha´ Elfepigen.
Ja, der er ikke noget at sige til, at sådan en fyr koster kr. 500,00, vel ?
Knus Lene.

Etta Loa sagde ...

Det er bare flot!, jeg lavede selv et for år tilbage på pile-flet kursus, men sådan et hus holder jo desværre ikke evigt ;o)

Bournonville sagde ...

Hej Lene.

Der er stadig bil stof tilbage, så vi kan godt finde ud af en bytter.

du kan maile mig så finder vi ud af noget:

bournonvillehansen.sara@gmail.com

Kh Sara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...