tirsdag den 5. april 2011

Appetitvækker eller lokkemad.....

..........døm selv :O)


Vi har fået nye varer i butikken lige her og vi har lige lånt et par billeder fra bogen "Tildas Atelier", som vi kan tilbyde til en meget fordelagtig pris. De viste billeder indeholder bl.a. de stoffer, vi har til salg i butikken.



Etui til mobilen.



Fin taske.



En af Tildas dejlige damer.



Sød toilettaske.



Endnu en dejlig dame - sommerdress eller py ??



Et par kære små krammeelefanter - de er da slet ikke til at stå for.

Tirsdagen er lidt våd, men vi må ta´ livtag med den alligevel. Lad mig høre, om du også er vild med Tildas univers.

Kh. Lene.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den bog må jeg da eje.Jeg kan bladre løs i de bøger,og pege ting ud lidt lige som børnene til jul. Godt jeg snart har fødselsdag.

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Det er jo det fine ved de bøger, Camilla. For hver gang, man bladrer i dem, ser man noget nyt. Husk nu at skrive den på ønskesedlen :O)
Kh. Lene

Mette Houg sagde ...

"Det er jo det rene guf for øjet"... !!!:)

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Det er vist også meningen, Mette tror jeg :)
Knus Famse.

Camillaeli sagde ...

Jeg har selv denne bog, og kan klart anbefale den. Der er masser af lækre billeder til inspiration, og jeg har allerede hovedet fuldt af ideer. Så jeg kan kun sige en ting til jer andre: køb den!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...