mandag den 4. april 2011

Tid, tid, tid......

.......er der altså ikke nok af, når projekterne står i kø som i laaaaaaaaang kø.
Det vrimler med fine give aways her i blogland og jeg vil så gerne være med igen, jeg vil også gerne lige sy nogle fine tasker og søde sommerkjoler til små prinsesser.
MEN på søndag skal jeg ha´ en stand på et marked og det skal jeg lige ha´ samlet sammen til og pakket ned, for på lørdag skal jeg til fødselsdag.

Lige for lidt siden blev jeg spurgt, om jeg kunne passe lækkermåsen her fra i morgen aften og til torsdag sidst på dagen.


Det vil jeg selvfølgelig gerne, men pludselig blev ugen reduceret med 2 dage - eller i hvert fald kan jeg ikke foretage mig de ting, jeg havde regnet med, så nu planlægger jeg lige lidt anderledes.
I hvert fald bliver der vist ikke blogget særlig meget i denne uge, for godtnok tager han sig en god middagssøvn hver dag, men det bliver nok andre ting, der prioriteres....

Weekend´en var rigtig dejlig og vi fik mange ting fra hånden. Bl.a. skulle jeg lige laminere 1000 stk. små pamfletter for min datter, men ha´ endelig ikke ondt af mig, hun skulle laminere 3000 stk.
Heldigvis var det gråvejr nogle timer, så det gik an.

Man er i stand til at gå på med krum hals, når man kan starte hver weekend på denne måde - og det vel at mærke både lørdag og søndag.


Nybagte boller leveret ved kælderdøren, kom bare an weekend. Store, grove og fyldt med kærner, ahhh.
Meeeen så er der også 4 personer, der bliver klippet med jævne mellemrum, så mon ikke, vi har fortjent dem alligevel ??

Gi´ dig selv en dejlig mandag. Jeg skal ud og investere i rullekasser og rugbrødsmel til maskinen.

Kh. Lene.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...