onsdag den 13. april 2011

Misbruger ???

.......aarrrrjjjjj det vil jeg nu ikke kalde mig.
Men til visse tider STORFORBRUGER af de bløde varer, det kan jeg gå med til.
Men jeg skal også nok love for, at der er nok at ta´ af....


Nå, det blev vist lidt rystet....



Hyldevis af stof - det rene guf....





Fra gulv til loft - kunne vi måske bruge mere plads ???
Eller skulle vi overveje at begrænse os lidt ???
Det sidste bliver vist meget svært, tror jeg. :O)



...............og en anelse knapper og bøger.
Det var noget af min systue, du får et par andre vinkler en anden dag.
Det er et kedeligt vejr i dag, jeg må hellere gå ned og lade mig inspirere, for udendørslivet trækker ikke voldsomt i mig.

Håber dagen bliver god - det der er tilbage, også for dig.
Kh. Lene.


4 kommentarer:

Lene sagde ...

wauw hvor lækkert og skønt stof du er indehaver af, håber en dag at alt mit også kan komme til at ligge i reoler, lige nu er det henvist til kasser fordelt rundt om på hele ejendommen :-)
Er helt sikker på at ens ideer meget nemmere kommer til udfoldelse når det ligger så fint som hos dig.

Unknown sagde ...

ja jeg må sige, at jeg er forelsket i dit krea rum!!! Orden er dejligt, det er ved at skride for mit lille stofskab, så jeg skal snart sortere lidt igen :D

fik du solgt noget i søndags? Jeg havde desværre kun få penge med, og fik ikke rigtig fundet noget. Men altid inspirerende at se alle de fine ting på din stand.

Unknown sagde ...

Hold da op. sikken orden.

FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Ja Lene, mit lå også i kasser nogle år, men da ungerne fløj fra reden, fik jeg et helt rum - luxus.
Det inspirerer meget, kan du tro.

Mette Kathrine, på visse planer elsker jeg orden og overskuelighed, når det er muligt.
Det var en ok søndag og tak for de søde ord.

Camilla, det skal siges, at jeg har arbejdet i en stofforretning, så jeg er nok "arbejdsskadet" :O)

Kh. Lene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...